חייג עכשיו: 052-6415354

בדיקת תקינות הארקה ראשית

הנה משהו שלא ידעתם על רשת החשמל בביתכם; קיומה של ההארקה. מדובר באחד הנושאים הקריטיים ביותר במערכת החשמל בבית, בלעדיה קיימת סכנת התחשמלות ממשית. משום כך, בכל מערכת חשמל בישראל ישנו מוליך הארקה המחבר בין לוח החשמל ועד צינור מים ראשי או אלקטרודת חשמל הנעוצה באדמה. הזמן אינו פוסח על ההארקה, וגם היא עלולה להתבלות ולהיחלש עם הזמן, מה שגורם לסכנת התחשמלות.

בדיקת תקינות הארקה ראשית ועוד כמה דגשים

  • אבל למה זה כל כך חשוב? – על סכנת ההתחשמלות כבר דיברנו, אבל חשוב שתדעו שאי קיומה של הארקה תקינה בסביבתכם, עלולה להוביל לתקלות כגון זרמים חשמליים בעת שימוש במכשירי חשמל בעלי גופים מתכתיים, זרמים חשמליים משימוש במים (האמינו לנו, לא נעים בכלל), ועוד רבים.
  • אוקיי, הבנתי. אבל איך בודקים אותה? – ראשית כל, חשוב לציין – לא אתם בודקים אותה. בדיקת תקינות הארקה ראשית תהיה חייבת להתבצע על ידי חשמלאי המוסמך לכך בלבד! החשמלאי יערוך בדיקות במכשיר הספציפי, בהתאם לגודל חיבור החשמל הראשי שנמצא במקום. בסופו של דבר יקבל ערכים, שבמידה ואינם תקינים יהיה עליו להתקין מוליך שיהיה מחובר מפס הארקה ראשי בלוח החשמל, עד לצנרת המים הראשית במבנה. אם מסיבה כלשהי אין אפשרות להתחבר לצנרת שכזאת, יפעל הטכנאי לנעיצת אלרטקודות חשמל באדמה, ואליו יחבר את המוליך.

עבודה מדוייקת ואמינה

אנו בחברת סניטרוניקס שמש חשמל רואים בלקוחותינו ערך עליון. משום כך, אנו מתחייבים לעבודה מדויקת ואמינה ככל האפשר, עם צוות מקצועי ומיומן המחזיק בכל ההכשרות הנדרשות כדי להעניק לכם את השירות הטוב ביותר, בזמן המהיר ביותר ובצורה האיכותית ביותר. אנו עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע. הבטיחות שלכם חשובה לנו!

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל