חייג עכשיו: 052-6415354

התקנת נקודות חשמל בבית

תכנון מקצועי על ידי חשמלאי מוסמך ימנע תקלות או חוסרים של נקודות חשמל בהמשך הדרך. יחד עם זאת, תמיד ניתן להוסיף נקודות נוספות בעת הצורך. בעת התקנת נקודות חשמל חדשות חשוב לקבל ייעוץ מחשמלאי. איש מקצוע יכול לעזור לבצע את העבודה החל משלב ההחלטה על סוג השקע ומיקומו, ועד לביצוע העבודה בשטח, כולל חציבה בקירות, טיח וצביעה.

תכנון מספר שקעים אופטימלי

הצעד הראשון הוא תכנון נכון לנקודות החשמל החדשות. יש לקחת בחשבון את סוג מכשירי החשמל בהם נשתמש וכמות הצריכה שלהם. דבר זה יעזור בהחלטה של סוג השקע שיש להתקין ומיקומו.

תכנון מדויק, החלטה על סוג השקעים והתקנתם תתבצע על ידי חשמלאי מוסמך בעל רישיון בתוקף בלבד. כיוון שאנו נוטים להשתמש במכשירי חשמל קטנים המפוזרים ברחבי החדר, יש להתקין מספיק נקודות חשמל על מנת להימנע משימוש מיותר בכבלים מאריכים ומפצלים.

התקנת שקע חשמל רגיל

התקנה של נקודת חשמל רגילה הינה יחסית פשוטה, כאן, במידה ואין קופסת חיבורים קרובה, ניתן לחצוב בתוך הקיר טו למשוך קו בעזרת תעלה חיצונית על מנת להתקין את התשתית המתאימה לשקע הזה. שקע זה מיועד למכשירים אשר בעלי צריכת חשמל נמוכה, מטענים, טלוויזיות, מחשבים וכו'.

התקנת שקע חשמל כוח

למכשירי חשמל אשר צריכת החשמל שלהם גבוהה יש צורך בהתקנה של שקע כוח. לשקע זה מגיע זרם חשמלי בחיבור ישיר מלוח החשמל ללא חיבורים למעגלים נוספים. חשוב לחבר לשקע כזה לא יותר ממכשיר אחד אחרת קיימת סכנה לשריפת החוטים במוליכים במעגל זה. תנור, מיקרוגל, מזגן, ומכונת כביסה הן רק כמה דוגמאות למכשירי חשמל אשר דורשים התקנה של שקע כוח.

יש להקפיד כי העבודה על התקנת הנקודות החדשות וכל דבר הקשור למערכת החשמל בבית תתבצע על ידי חשמלאים מורשים בלבד, למען בטיחות האנשים אשר נמצאים במבנה ושמירה על שלמות ותקינות מכשירי החשמל אשר מחוברים למערכת. 

תמיד בקשו מהחשמלאי לבדוק את תקינות ההארקה במבנה ותקינות רכיבי לוח החשמל.

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל