חייג עכשיו: 052-6415354

חשמלאי בכפר סבא

נתי שמש- חשמלאי ראשי והנדסאי חשמל מס רישיון 980091. חברת שמש חשמל מבצעת את כל עבודות החשמל לבית ולעסק, ביניהן גם שירות תיקונים מיידי 24/7. השירותים כוללים את כל תיקוני החשמל: תיקון קצרים, בדיקות הארכה, התקנת לוח חשמל, חיווט, העברת בדיקת חברת חשמל, הגדלת זרם בבית, עבודות תשתית התקנת גופי תאורה בדיקות תקינות הארכה ראשית, הגלדת חיבור חד פאזי /תלת פאזי ועוד. לחברה וותק וניסיון מעל 8 שנים בתחום שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. לצפייה בהמלצות לחצו כאן לפרטים חייגו 052-6415354 ואני בדרך אליכם!

כפר סבא היא עיר מדהימה שיש בה בתים גדולים ויפים. הצרה היא שבבתים אלה נוצרות לא פעם בעיות באספקת החשמל. כשזה קורה, חשמלאי בכפר סבא של סניטרוניקס שמש חשמל נכנס לפעולה בהילוך גבוה ומגיע במהירות כדי לטפל בתקלה. מדובר בחברה מקצועית ואמינה המציעה מגוון רחב של שירותים. כמו כן, סניטרוניקס שמש חשמל מבצעת את התיקונים באחריות מלאה.

דברים אשר חשמלאי בכפר סבא יכול לספר על לוח החשמל שלכם

לוח החשמל נמצא לידנו כל הזמן. ברגע שאנו מבחינים בכך שיש בעיה באספקת החשמל בבית, אנו ניגשים בידענות לארון החשמל כדי להרים את השאלטר. אבל זה בגדול מה שאנחנו יודעים לעשות. אלה כמה דברים שכדאי לדעת על לוח החשמל:

  • לשמור על הבטיחות – חשוב לשמור על בטיחותו של ארון החשמל, לוודא כי הוא אינו צובר אבק וכי אין סביבו ניירות או חומרים מסוכנים אשר עלולים לפגוע בו. סביבה בלתי נקייה עלולה לגרום להתחממותו של ארון החשמל אשר תוביל בסופו של דבר לשריפה או לקצר בבית.
  • מבנה לוח החשמל – הלוח בנוי מכמה רכיבים חיוניים. הראשון הוא מפסק אוטומטי מגנטי תרמי. זהו המפסק הקופץ בשעה שיש עומס של מכשירי חשמל. השני הוא מפסק מגן. מפסק זה מתנתק אוטומטית כאשר הוא מבחין בנזילת חשמל. ולבסוף ישנו מפסק הזרם הראשי אשר אחראי על האספקה של החשמל לבית.
  • מתחברים באופן פיראטי – ישנם אנשים המבצעים התחברות פיראטית ללוח החשמל. אם אתם חושדים שמישהו עשה זאת, חשוב לפנות לאיש מקצוע ולברר את העניין.

חשמלאי בכפר סבא שמבצע את התיקונים

חשמלאי בכפר סבא מבצע מגוון רחב של תיקונים הקשורים בין השאר ללוח החשמל המשרת אתכם נאמנה בכל בית. לעתים נוצרת קורוזיה בלוח החשמל עקב החשיפה המוגברת לאוויר, פעמים אחרות יש שריפה בארון החשמל כאשר אחד הפיוזים נשרפים ובמקרים לא מעטים קיימת ירידה במתח החשמל קפיצות חוזרות ונשנות של המפסק. חשמלאי מוסמך אשר עבר הכשרה מיוחדת יכול לטפל בבעיה זו. משום כך, חשוב לבחור בקפידה את החשמלאי שאתם פונים אליו. כך תוכלו להבטיח שתקבלו את השירות הטוב והבטיחותי ביותר.

חשמלאי בכפר סבא תמיד פנוי לפניית שירות

 

מחפשים חשמלאי בכפר סבא? אין ספק שמרכז הארץ הוא אחד האזורים העמוסים ביותר בכל הקשור לצריכת חשמל. בשל כך, ובכדי שנוכל להמשיך וליהנות מהחיבור לחשמל – עלינו לשמור על תחזוקה שוטפת ומקצועית. עם זאת, ובשל מורכבות העבודה, יש לפנות אך ורק אל המומחים: חברת סניטרוניקס שמש חשמל. בין אם מדובר בבעיות עומס, אישור לעסקים על תקינות חשמל ועוד – צוות העובדים שלנו מתמחה בעבודות חשמל שונות תוך מתן יחס אישי.

חשמלאי בכפר סבא: ביצוע עבודות חשמל שונות

לשמור על רמת חיים גבוהה היא לא עניין של מה בכך: בין אם אתם מתכננים לעבור לבית חדש או שמא אתם פותחים בקרוב עסק חדש, עליכם לבצע מספר פעולות – כאשר המשמעותית מבניהן היא ביצוע עבודות חשמל שונות:

  • אישור לעסקים על תקינות חשמל – פתחתם בית קפה או מסעדה? הקמתם משרד חדש? בהתאם לחוק שמדינת ישראל חוקקה, כדי לתפעל עסק עליכם להחזיק ברישיון עסק בתוקף. למה הכוונה? רישיון זה מעיד כי העסק עומד בכל התקנים הדרושים – כולל בדיקת חשמל תקופתית. לאורך בדיקה זו, בעל מקצוע מוסמך יוודא כי שלל המכשור החשמלי בעסק שלכם עומד בתו התקן המחמיר. בנוסף, הוא יבדוק האם ישנם מיגונים שימנעו התחשמלות, לצד הארקה תקינה ועוד.
  • התקנת גופי תאורה וחימום – עברתם לבית חדש ויוקרתי? הקמתם סניף חדש של החברה בבעלותכם? מזל טוב! כעת עומדות בפניכם מספר משימות לא פשוטות כאשר המרכזית שבהן היא התקנת גופי התאורה והחימום. רוצים לקרוא היטב את המסמכים או את מסך המחשב? בין אם מדובר בתאורת פלורוסנט, לד, גופי תאורה עם נורת ליבון או הלוגן – על בעל המקצוע להתקין את גופי התאורה היטב. וכך גם בכל הקשור להתקנת גופי חימום – הרי מערכת החשמל היא מורכבת. אל תתפתו להרכיב פריטים אלו לבד, השאירו זאת לגורמים המוסמכים לכך.

חשמלאי מומלץ בכפר סבא שיודע לטפל היטב בכל תקלה חשמלית

כל עסק או בית חדשים זקוקים למערכת חשמל תקינה ובטיחותית. כדי לבצע את עבודות החשמל הנדרשות, מומלץ ליצור קשר עם חברת סניטרוניקס שמש חשמל. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולבצע את עבודות החשמל הנדרשות על הצד הטוב ביותר.

חשמלאי מומלץ בכפר סבא שיודע לטפל היטב בכל תקלה חשמלית

חשמלאי מוסמך בכפר סבא

חשמלאי בכפר סבא הוא ללא ספק אחד מאנשי המקצוע המבוקשים אשר שירותיו נדרשים על ידי כולם. חברת "סניטרוניקס שמש חשמל" חרטה על דגלה את מחויבותה ללקוחותיה ועל כן תשמח להעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המובילים בתחומם. אלו יגיעו לביתכם או משרדכם באופן מיידי, 24 שעות ביממה, וישלימו את התיקונים הנדרשים על מנת שאתם תוכלו להשיב את חייכם לשגרה.

חשמלאי בכפר סבא – איש המקצוע לו אתם זקוקים

החיים המודרניים שלנו מעניקים לכל אדם את האפשרות לעשות כל מה שירצה, אך זאת בתנאי, כמובן, שיהיה לו חיבור לחשמל. למעשה, כמעט כל היבט בחיינו תלוי בנוכחותו של החשמל, וברגע שמתרחשת הפסקת חשמל, ולו של מספר רגעים, תחושת חוסר האונים עשויה להתפשט לכל עבר. כך שבמידה ואין אתם מוכנים מראש להפסקת החשמל, או במידה ואתם לא זוכים ליהנות מן החשמל בביתכם עקב תקלה, הרי שמומלץ יהיה לפנות אל חשמלאי בכפר סבא אשר יסייע באיתור הבעיה האופן מדויק, יאבחן אותה, יתאים בעבורה את הטיפול הנכון ויבצע אותו בצורה המקצועית והזהירה ביותר.

חשוב מאוד לציין כי על מנת להבטיח את העובדה כי אתם אכן בוחרים באיש מקצוע מנוסה, יהיה עליו להציג בפניכם את הרישיון שלו. תעודה זו מעניקה לו למעשה את ההסמכה הנחוצה לעסוק בתחום ומוכיחה בפניכם כי הוא אכן חשמלאי מורשה אשר מוסמך לעבודתו. זכרו כי הכשרתו מעניקה לו את הכלים והמיומנויות הנדרשות לשם תיקון תקלות באופן מקצועי, זאת לצד ביצוע פעולות שונות אשר ישפרו את חייכם, דוגמת התקנת שקעים חדשים לצד הגדלת חיבור חד פאזי/תלת פאזי או אפילו התקנה של גופי תאורה וחימום.

חשמלאי מקצועי לשירותכם 24 שעות ביממה

חברת "סניטרוניקס שמש חשמל" שמחה לעמוד לשירותכם וספק את שירותי החשמלאי המתקדמים והמקצועיים בתחום, זאת במסגרתו של שירות תיקונים 24 שעות ביממה. כך שגם במידה ואתם נתקלים במצב חירום או תקלה אשר מותירה אתכם ללא חשמל, דעו כי חברתנו תעמיד לרשותכם את החשמלאים המקצועיים אשר יסייעו בכל מצב.

 

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל