חייג עכשיו: 052-6415354

חשמלאי בפתח תקווה

נתי שמש- חשמלאי ראשי והנדסאי חשמל מס רישיון 980091. חברת שמש חשמל מבצעת את כל עבודות החשמל לבית ולעסק, ביניהן גם שירות תיקונים מיידי 24/7. השירותים כוללים את כל תיקוני החשמל: תיקון קצרים, בדיקות הארכה, התקנת לוח חשמל, חיווט, העברת בדיקת חברת חשמל, הגדלת זרם בבית, עבודות תשתית התקנת גופי תאורה בדיקות תקינות הארכה ראשית, הגלדת חיבור חד פאזי /תלת פאזי ועוד. לחברה וותק וניסיון מעל 8 שנים בתחום שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. לצפייה בהמלצות לחצו כאן לפרטים חייגו 052-6415354 ואני בדרך אליכם!

 

אם המושבות הולכת וגדלה עם השנים. בפתח תקווה מתרבים בתי העסק וחברות בניין בונות עוד ועוד בניינים לגובה. משום כך, חשמלאי בפתח תקווה הוא אדם עסוק מאוד. הוא מוזעק מבית לבית כדי לתקן תקלה זו או אחרת. אחרי הכול, איננו יכולים לתאר את החיים שלנו היום ללא חשמל זורם בביתנו. חברת סניטרוניקס שמש חשמל היא חברה מקצועית הפועלת 24/7 כדי לתקן את כל התקלות שיש בבית. החברה מספקת מגוון רחב של שירותים כדוגמת החלפת לוחות חשמל, בדיקת תקינותה של ההארקה, בדיקת בעיות עומס ועוד.

חשמלאי בפתח תקווה – איך חשמלאי נולד

מעוניינים להשתלב בתחום החשמלאות ולהיות החשמלאי הבא שיציל את תושבי פתח תקווה מהחושך. אבל לפני הכול, יש צורך לטפס בדגות השונות עד שמגיעים למשרה המבוקשת. אלה הן שלוש הדרגות החשובות ביותר של כל חשמלאי:

  • חשמלאי מעשי – כל חשמלאי מתחיל כמעשי לאחר שהוא עובר הכשרה מיוחדת ועומד בהצלחה במבחנים. חשמלאי זה יכול לבצע עבודות בטווח שאינו עולה על 40 אמפר. וזה עוד לא הכול, לפני שהחשמלאי הופך באופן רשמי לחשמלאי מעשי, עליו לשמש כעוזר עבור חשמלאי מוסמך, עד להכרה הסופית בו.
  • חשמלאי מוסמך – חשמלאי זה עומד נמצא בדרגה אחת מעל לחשמלאי המעשי. חשמלאי זה יכול לעסוק בעבודות של 80*3 אמפר ויכול להשתלב במשרות בכירות ומשתלמות יותר בתחום התעשייה, הבנייה או הפיקוח.
  • חשמלאי ראשי – חשמלאי זה נמצא מעל לחשמלאי מוסמך, והוא רשאי לטפל בכלל העבודות שהן עד 250*3 אמפר. חשמלאי ראשי נדרש לעבור קורס מיוחד המקנה לו את האישור לעבוד בעבודות אלה.

מוצאים את החשמלאי הנכון בפתח תקווה

יש לכם תקלה בחשמל? אל תנסו לגשת לארון החשמל אם אינכם מבינים בתחום. הזמינו חשמלאי בפתח תקווה אשר יוכל לטפל במצב בקלות וביעילות. תוכלו, למשל, לחפש באינטרנט ולבדוק אילו חשמלאים פועלים במשך 24 שעות ביממה. כמו כן, מומלץ לוודא כי החשמלאי העומד לפניכם הוא חשמלאי מוסמך. חשמלאי בלתי מקצועי עלול לגרום לקצר ברחבי הבית ובמקרים קיצוניים יותר גם לשריפה. אז לפני שאתם פונים לחברה מקצועית בררו עליה פרטים נוספים – כמה שנות ניסיון יש לה? אילו שירותים היא מציעה?

חשמלאי בפתח תקווה זמין לכל בעיית חשמל

חשמלאי מוסמך בפתח תקווה

חשוב לציין כי בכל עיר גדולה שתתקלו בה, כמות צריכת החשמל תהיה גדולה כל הזמן. צריכת החשמל מובילה לתקלות רבות, וכך אנו זקוקים לאיש מקצוע טוב, חשמלאי בפתח תקווה שיוכל לספק לנו שירות זה. חברת סניטרוניקס שמש חשמל שולחת אליכם חשמלאים מקצועיים, מוסמכים ומיומנים אשר יכולים לפתור כל תקלה בקלות. כמו כן, החברה מספקת שירותים במשך 24 שעות.

מיהו אותו חשמלאי מוסמך בפתח תקווה?

החשמלאי הוא איש מקצוע, שיספק לנו את כלל השירותים החשמליים שאנו זקוקים להם, על מנת שנוכל לטפל בתקלות חשמליות, או להוסיף התקנים חשמליים בבית כדוגמת פאזות לבית, כך שהבית יכלול 3 פאזות ולא 2 פאזות כמקודם, וזאת על מנת שנוכל להפעיל יותר מכשירים חשמליים. כדי שנוכל להזמין את האדם המתאים ביותר לבית שלנו, לביצוע עבודות חשמל, אנו זקוקים לאדם שהוא חשמלאי מוסמך, כך שלא נוכל להסתפק בשירותיו של חשמלאי מעשי בלבד. כמו כן, אם יש לכם עסק בעלי עסק, חשוב לדעת כי חשמלאי מוסמך יכול לטפל בתקלות גם במשרדים קטנים של 80 אמפר, ו-3 פאזות.

מעט מושגי יסוד של חשמל

אלה כמה מושגים בתחום החשמל שכדאי להכיר:

  • אמפר – כמות הזרם הנמצאת בכל בית. לרוב, בתים רבים הם בעלי 40 אמפר.
  • פאזה – הפאזה היא מקור ההזנה, זאת אומרת הכבל הראשי של ההספקה.
  • מתח – כמות האנרגיה
  • הספק – כמות האנרגיה המבוזבזת בשעה. יש צורך להבין את ההספק כדי לדעת את כמות האמפר שמבוזבזת על הצרכן, וכך נוכל לשלוט בכלל הצרכנים.

תקלה נפוצה – הפסקת חשמל

בבית עלולות לצוץ מספר לא קטן של תקלות, שכדאי להכיר, אך תקלה אחת נפוצה מאוד היא נפילת חשמל. ברגע שהחשמל בבית לא עובד פתאום, קוראים למצב זה נפילת חשמל או הפסקת חשמל. כאשר הפסקת החשמל נמשכת לאורך זמן וטלפונים לחברת החשמל מלמדים אותנו כי אין תקלה אזורית, יש צורך לקרוא לשירותיו של חשמלאי מוסמך בפתח תקווה כדי לבדוק את העניין. נוסף על כך, קיימות תקלות חשמל רבות. כך למשל, במקרים רבים נוצרת בעיה בלוח החשמל, בייחוד כאשר מדובר בבניין ישן הזקוק לתחזוקה.

חשמלאי מוסמך בפתח תקווה 24/7

מתי יש לפנות אל חשמלאי בפתח תקווה?

עבודתו של חשמלאי בפתח תקווה מתבססת על מגוון פעולות חשובות: החל מהגדלת חיבור חד או תלת פאזי ועד עבודות תקשורת ופיקוד – כדי לחזור לשגרת חייכם במהרה, יש לפנות אל חברת סניטרוניקס שמש חשמל. אנו מציעים מגוון שירותים המתבצעים על ידי חשמלאים מוסמכים בלבד. למה אתם מחכים? הרימו טלפון עוד היום ונסייע לכם בהקדם.

עבודתו של חשמלאי מוסמך כוללת את השירותים הבאים: 

  • הגדלת חיבור חד או תלת פאזי – התלות ההולכת וגדלה שלנו במוצרים חשמליים מאלצת אותנו להגדיל את ההספק בבית או במשרד. בין אם מדובר במכשירי חשמל כאלו או אחרים, כדי לעמוד בהספק הנדרש ולצעוד עם הטכנולוגיה לעבר העתיד, יש להגדיל את החיבור, למשל, לתלת פאזי. כך או כך, ובין אם אתם מגדילים לחד או תלת פאזי, עליכם לפנות אל חשמלאי מוסמך שיסייע לכם בביצוע הפעולה.
  • עבודות תקשורת, פיקוד ובקרה – עוברים לבית חדש? מעוניינים לחבר את המשרד החדש שלכם למערכת חשמל? כדי לפתור את תקלות החשמל או להתקין מערכת חשמל כנדרש, יש לפנות אל חשמלאי מוסמך. איש מקצוע זה יעניק לכם מגוון שירותי תקשורת, פיקוד ובקרה; שירותים הכוללים, בין היתר, איתור ותיקון קצרים, בעיות עומס, אישור לעסקים על תקינות חשמל ועוד.

בין אם אתם מעוניינים להגביר את הספק החשמל לתלת פאזי ובין אם אתם זקוקים לעבודות חשמל אחרות, מומלץ לקבל את המלצותיה של הסביבה הקרובה על חשמלאי מוסמך. כך, תוכלו לקבל את השירות האיכותי והמקצועי ביותר. בנוסף, על איש מקצוע זה להחזיק ברישיון עיסוק בעבודות חשמל; רישיון ממשלתי המעיד על ההסמכה הרלוונטית.

להחזיק בהסמכה ובניסיון הדרושים

למצוא חשמלאי מוסמך ומיומן הוא לא עניין של מה בכך. גרים בפתח תקווה או בסביבתה? אנו, בחברת סניטרוניקס שמש חשמל, נשמח לסייע לכם בבעיות החשמל השונות: מהגדלת חיבור חד/תלת פאזי, עבודות תקשורת ועוד – צוות החשמלאים שאנו מעסיקים מחזיקים בניסיון משמעותי, לצד הפתרונות המתקדמים לצורך תיקון מגוון בעיות חשמל.

חשמלאי בפתח תקווה מומלץ

חשמלאי מוסמך בפתח תקווה: לעבור את ההכשרה הנדרשת

בזכות חשמלאי מוסמך בפתח תקווה, תקבלו מגוון שירותים בתחום החשמל: החל מתיקון בעיות עומס, תיקון לוחות חשמל והחלפתם, איתור ותיקון קצרים ועוד – על בעל המקצוע לעבור את ההכשרה הנדרשת ולהחזיק ברישיון ממשלתי. זקוקים לסיוע בתחום עבודות החשמל? חברת סניטרוניקס שמש חשמל, בניהולו של נתנאל שמש, תעניק את הטיפול הנדרש – והרבה מעבר לכך.

לאור הפיתוחים הטכנולוגיים של השנים האחרונות, אנו הופכים לתלויים יותר ויותר במכשירים חשמליים: החל ממחשבים מתקדמים, מוצרים חשמליים למטבח, לצד כלים שימושיים אחרים – כאשר נוצרת לפתע תקלה, נרגיש חסרי אונים. במקרים כאלו, בהם שגרת יומנו משתבשת, יש לפנות לשירותיו של חשמלאי מוסמך. גופי התאורה "קפצו"? צריכים להחליף את לוחות החשמל בבית או בעבודה? במצבים אלו, אסור לנסות ולפתור את הבעיות לבד. יש לפנות אך ורק לחשמלאי מוסמך. איש מקצוע זה יסייע לכם בעבודת הבאות:

  1. בעיות עומס
  2. בדיקת תקינות הארקה ראשית
  3. אישור לעסקים על תקינות חשמל
  4. התקנת גופי תאורה וחימום

כדי לבצע משימות אלו ועוד, יש לעבור הכשרות שונות; השתלמויות הכוללות, בין היתר, את ההתפתחויות העדכניות ביותר בעבודות מעשיות בחשמל, לצד נושאים אחרים כדוגמת תורת החשמל, בטיחות וגהות, פיקוד ובקרה ועוד. בסיום הכשרה זו, ניתן לקבל רישיון בהתאם לאחת מההסמכות הבאות: החל מחשמלאי מעשי, חשמלאי ראשי ועד חשמלאי מסווג.

פתרונות מתקדמים עבור מערכות החשמל

כאמור, חשמלאים מוסמכים נדרשים לטפל במגוון עבודות חשמל מורכבות. בשל כך, עליהם לעבור את ההכשרה הנדרשת; השתלמות בזכותה הם יידעו לאבחן כל תקלה ולטפל כראוי. כיצד ניתן להגיע אל איש מקצוע אשר מחזיק ברישיון חשמלאי? בין אם דרך המלצות של קרובי משפחה או הצצה בדפים העסקיים שלו, יש לבצע סקר שוק מקיף. לאחר הסינון הראשוני, יהיה עליכם ליצור קשר עם החשמלאי ולשאול אותו את השאלות החשובות: מהו הניסיון הקודם שלו, האם הוא מחזיק ברישיון חשמלאי לצד שאלות רבות אחרות.

זקוקים לשירותיו של חשמלאי מוסמך בפתח תקווה? חברת סניטרוניקס שמש חשמל, בניהולו של נתנאל שמש – בעל רישיון חשמלאי מוסמך מספר 980091, תעניק לכם את כל הפתרונות הדרושים כדי שתחזרו לשגרה במהרה. החל מתיקון בעיות עומס ועד בדיקת תקינות הארקה ראשית – נשמח לעמוד לרשותכם.

חשמלאי בפתח תקווה – למה צריך לשים לב מבחינת הרישיון?

צריכים להזמין חשמלאי בפתח תקווה? יש דברים שחשוב לבדוק לפני שמזמינים אחד, כדי לדעת שהוא באמת מוסמך ומורשה לבצע את עבודת החשמל הנחוצה לכם! בהמשך נסביר כיצד תוכלו לדעת שהחשמלאי מוסמך ומורשה לפי רישיון החשמלאי שהוא מחזיק ומה מאפיין את סניטרוניקס שמש חשמל מבחינה זו.

בדיקת רישיון של חשמלאי בפתח תקווה

העובדה שהחשמלאי הוא חשמלאי מורשה ומחזיק ברישיון חשמלאי היא, ללא ספק, חשובה מאוד. אבל היא לא מספיקה ויש עוד דברים חשובים, שיש לבדוק כדי לוודא שהוא יכול לבצע את עבודת החשמל הדרושה לכם. לפניכם רשימת הדברים החיוניים לבדיקה באמצעות רישיון החשמלאי לפני הזמנתו:

  • תוקף – על כל רישיון חשמלאי מצוין התוקף שלו וזהו אחד הדברים הראשונים שחשוב לבדוק ברישיון המוצג בפניכם. זאת, מפני שחשמלאי עם רישיון חשמלאי לא בתוקף , דינו כדין חשמלאי ללא רישיון ובביצוע עבודות חשמל עם רישיון כזה הוא למעשה מבצע עבירה פלילית
  • הסמכה – לחשמלאים שונים יש דרגות הסמכה והכשרות ייעודיות שונות, המאפשרות להם לבצע עבודות חשמל מסוגים שונים. היות שכך, חשוב לבדוק מהי דרגת ההסמכה של החשמלאי ולוודא שהוא מורשה לבצע את עבודת החשמל הרצויה לכם. את הבדיקה לגבי סוגי העבודות המותרים לדרגת ההסמכה הספציפית, ניתן לבדוק באתר של משרד התמ"ת
  • זהות החשמלאי – פרט אחד חשוב, שלא מופיע על גבי רישיון החשמלאי הוא התמונה שלו. כדי לוודא שהרישיון אכן שייך לחשמלאי שעומד מולכם יש להשוות את מספר הזהות המופיע על גבי הרישיון למספר הזהות המופיע על גבי תעודה מזהה שיציג בפניכם כשיגיע לביצוע העבודה

איך זה עובד אצלנו?

כשתזמינו את סניטרוניקס שמש חשמל לביצוע עבודות חשמל תוכלו להיות בטוחים, שיגיע אליכם חשמלאי בפתח תקווה עם רישיון חשמלאי בתוקף ועם הסמכה של הנדסאי חשמל, המאפשרת ביצוע של מגוון רחב של עבודות חשמל, גם אלו הנחשבות בסיכון גבוה. כמו כן, תוכלו להיות בטוחים, שהחשמלאי שהזמנתם הוא החשמלאי שיגיע אליכם. 

 

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל